top of page
חיפוש

חברת אוויס בחרה ב-AWS כדי לקדם חזון פלטפורמה מחוברת מכונית

דוגמה נוספת של "ענן בתעשייה", אם כי הפעם עם טוויסט: חברת השכרת רכב אוויס תשתמש באמזון שירותי אינטרנט (AWS) כדי לעזור עם ניתוח נתונים עבור תשתיות רכב מחובר.

אוויס משתמשת ב- AWS Connected Vehicle Solution, מוצר התשתית של התשתית המתמקדת בהעברת נתוני הרכב לענן של אמזון בצורה מאובטחת, עם חביון נמוך ותקורה נמוכה.

אפשרויות עבור לקוחות כוללים מחשוב מקומי בתוך כלי רכב, כמו גם עיבוד נתונים ואחסון. הטכנולוגיה יכולה להיחשב למעשה לתהליך תלת-כיווני בין AWS גרינגראס, אשר לוקח ענן של AWS למכשירים מקומיים, אחסון S3, ו Lambda, AWS 'השרתים להציע.

אוויס יש יותר מ -100,000 מכוניות מחוברות בצי שלה היום יהיה העלאת נתונים ממגוון יצרני הרכב למטרות ניהול נתונים וניתוח. המטרה של החברה עם המהלך AWS היא לשכנע שותפים על הלוח עם ההבטחה של נתוני המכונית מחובר אנונימי אשר יכול ללקט תובנות סביב תכנון עיר חכמה, כגון תנאי הכביש ונתונים נפח התנועה.

"הפלטפורמה שבנינו באמצעות מינוף פתרונות הרכב המשולבים של AWS מעניקה לנו יכולות מתקדמות לניהול נתונים וניתוחים ניתנים להרחבה לפלטפורמת הרכב המחוברת שלנו", אמר ארתור אורדונה, מנהל חטיבת Avis Budget Group. "כעת יש לנו את היכולת להרחיב את היקף הביקוש על פי דרישה, ונתונים שלנו מגובים על ידי התוכנה של AWS ותשתית מסיבית, כך שיש לנו גישה כלים חדשים מונחה תובנות, משאבי אחסון, אבטחה ברמה הראשונה."

תשתית AWS היא בהחלט לא ספק הענן העיקרי רק כדי לחקור את האזור הזה. אחד האחרונים של מיקרוסופט של חלקים braggadocio הלקוח כבר סביב עבודתה עם פולקסווגן . התוצאה היא פולקסוואגן רכב ענן, אשר משתמשת ביותר של אסים בחבילה של מיקרוסופט כדי ליצור חוויה בזמן אמת, מ Azure IoT, כדי PowerBI ו Skype. באופן דומה, BMW היא הקשה על שירותי AI של מיקרוסופט כדי לבנות סוכן חכם במכוניות שלה.

המושג "ענן הרכב" הוא מעניין במיוחד - יצרני הרכב מרגישים יותר ויותר שותפות נוחה עם חברות טכנולוגיה ומשחקים זה לזה. המשך השותפויות של אינטל וחברת הבת שלה Mobileye נושאות פרי; BMW היה מוקדם המאמץ, עם פיאט קרייזלר לעלות על הלוח מאוחר יותר . בשבוע שעבר הוכרז כי פולקסווגן - אם כי לא תהיה חברה רשמית בקבוצה - תפעיל בשנה הבאה "ניידות" כנהוג בשירות מוניות.


bottom of page