חיפוש

מסע פרסום מאסיבי מפנה מיליוני משתמשים לאתרי פישינג

עודכן ב: אוג 4

קמפיין פרסום מסיבי התגלה כי חטף עד כה לפחות 300 מיליון הפעלות דפדפן בחלל של רק 48 שעות. Malveristing היא שיטה של ​​יצירת תנועה לאתרי אינטרנט כי אחרת היה סביר להיות ביקר על ידי משתמשי האינטרנט.


הטכניקה כוללת שימוש בקוד בפרסומות שהוגשו לרשתות פרסום כדי להפנות משתמשים לאתר ספציפי. לחיצה על קישור באחד הפרסומות יכולה להפעיל מספר כתובות אתר להפניה מחדש, תחילה לאתר המפורט בקוד המודעה, ולאחר מכן אל דף אינטרנט אחר. Malvertising משמש לעתים קרובות כדי לכוון משתמשי אינטרנט לאתרים זדוניים, כגון אלה אירוח לנצל ערכות כי לחקור את הפגיעויות ולהוריד בשקט תוכנות זדוניות או אתרי אינטרנט התחזות, הונאות תמיכה טכנית, אתרי הונאה אחרים. כמו טכנולוגיית סינון דואר זבל השתפרה, פחות דואר זבל דואר אלקטרוני מועברים לתיבות דואר נכנס, כלומר פחות אנשים לחץ על קישורים בדוא"ל לבקר באתרים זדוניים. Malvertising הוא חלופה מתאימה שמייצרת כמויות עצומות של תנועה. רשתות המודעות משמשות אתרי אינטרנט רבים בתעבורה גבוהה כדי לספק זרם הכנסה נוסף. בעוד שרשתות המודעות משלבות בדיקות כדי להבטיח שמפרסמים יהיו חוקיים, השימוש ב- JavaScript מטושטש להפניה מחדש של מבקרים ומספר הפניות מחדש של עזרה לתוקפים יעבור את הבדיקות האלו.


משתמשים מכוונים לאתרי פישינג

קמפיין הפרסום האחרון משמש להנחיית משתמשי אינטרנט למגוון של דפי אינטרנט, כולל אתרי אינטרנט למבוגרים ו'זכית בכרטיס מתנה 'הונאות. הקמפיין זוהה על ידי חוקרים ב Confiant ב -12 בנובמבר. הם טוענים כי האיום השחקנים מאחורי הקמפיין עדיין פעיל. דפי האינטרנט הראשונים שביקרו באמצעות הפניות מחדש של מודעות מכילים קוד JavaScript מטושטש המנתב מבקרים לדפי אינטרנט אחרים. רבים מדפי הנחיתה הסופיים מקבלים מידע רגיש כגון שמות, כתובות, כתובות דוא"ל, נתוני הכנסה ונתונים אישיים אחרים. Malvertising הוא דבר חדש ויש יותר מתריסר שחקנים איום כי הם בעיקר באמצעות שיטה זו כדי ליצור תנועה לדפי אינטרנט, אבל מסע הפרסום הזה בולט בשל קנה המידה שלו ואת כמות המבקרים אשר הופנו לאתרים זדוניים.

כיצד להגן על העסק שלך מפני התקפות

בדומה לדוא"ל זבל, פרסום הוא סיכון רציני לעסקים. רוב העסקים משתמשים כעת בפתרון סינון דואר זבל כדי למנוע מהודעות זדוניות להגיע לתיבות דואר נכנס, אך לעסקים מעטים יותר יש הגנות במקום כדי למנוע מעובדיהן לפרסם מידע על התקפות זדוניות והתקפות מבוססות אינטרנט אחרות. פתרונות אנטי-וירוס ותוכנות זדוניות עשויים לזהות הורדות של תוכנות זדוניות המתרחשות דרך אתרים זדוניים אלה, אך בדרך כלל רק לאחר הורדת התוכנה הזדונית. מאחר שרוב הפתרונות של AV מבוססים על חתימה, אם יורדת גרסה חדשה של תוכנות זדוניות, היא לא תזוהה. הדרך היעילה ביותר לחסימת פרסום היא פתרון סינון אינטרנט. מסנן אינטרנט הוא הנפוץ ביותר כדי לשלוט על סוגי התוכן, כי ניתן לגשת על ידי עובדים ומשרת מטרה דומה תוכנות בקרת הורים. עם זאת, בניגוד לפתרונות בקרת הורים, פתרונות סינון אינטרנט ברמת הארגון גם מונעים ממשתמשי רשת גישה לאתרים זדוניים, כגון אלה המשמשים לדיוג ולהפיץ תוכנות זדוניות.


ענן WebTitan - פתרון סינון אינטרנט קל ליישום ושימוש קל לשימוש WebTitan Cloud הוא פתרון סינון אינטרנט ברמת הארגון שפותח כדי להציע הגנה מפני התקפות מבוססות אינטרנט, כולל פרסום. WebTitan Cloud הוא פתרון סינון מבוססענן. ככזה, זה לא דורש רכישות חומרה או הורדת תוכנה. היישום הוא מהיר וקל ולוקח רק כמה דקות. אין צורך במיומנות טכנית כדי להתחיל לסנן את האינטרנט ולהתחיל להגן על העסק שלך מפני איומים מבוססי אינטרנט. בנוסף לחסימת הגישה לאתרים זדוניים, WebTitan Cloud מאפשרת למשתמשים להגביל את פעילות האינטרנט באמצעות 53 מסננים מבוססי-קטגוריה. יותר מ -700 מיליון כתובות אתרים נסרקים, מנותחים ומסווגים מדי יום, והפתרון מספק כיסוי של 100% מהאתרים למעלה מ -1 מיליון האתרים הפופולאריים ביותר, וחוסם יותר מ -3 מיליון כתובות שלש אתרים זדוניים בכל עת. יותר מ 7,500 עסקים ברחבי העולם בחרו ב- WebTitan כדי להגן עליהם מפני תוכן אינטרנט זדוני.

שירות WebTitan Cloud הוא גם פתרון אידיאלי לסינון אינטרנט עבור ספקי שירות מנוהלים (MSP), ומאפשר להם להוסיף בקלות סינון אינטרנט לערימות האבטחה שלהם. WebTitan Cloud מגיע עם מגוון רחב של אפשרויות אירוח, כולל אפשרות אירוח הפתרון בתוך מרכז הנתונים של MSP. הפתרון יכול גם להיות מסופק ב- white-label.


לקבלת מידע נוסף על WebTitan Cloud עבור ספקי שירות מנוהלים ו- SMBs, פרטים על תמחור, וכדי לראות הדגמה של המוצר, צור קשר עם צוות אופק טכנולוגיות היום.

פוסטים אחרונים

הצג הכול