חיפוש

גוגל פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון השני של שנת 2018

במהלך פרסום תוצאות פיננסיות אתמול, גוגל ציינה כי עסקאות הענן שלה הופכות להיות גדולות ואסטרטגיות יותר - והחברה הוסיפה את דומינו'ס פיצה, סאונד-קלאוד ו- PwC ללקוחותיה בתחום הענן.

סך כל ההכנסות בכל האלפבית לשלושת החודשים שהסתיימו ב -30 ביוני הסתכמו ב -32.7 מיליארד דולר, גידול של 26% בהשוואה לרבעון השני של שנת 2017. ההכנסות של גוגל מחולקות למספר פעילויות. ההכנסות של 'אחרים', שעבורן Google Cloud היא חלק, עמדו על 4.4 מיליארד דולר, גידול של 36% בשנה הקודמת, בדומה לניתוח של הרבעון הקודם.

החברה ציינה שהיא משקיעה בתוספת של צוותי ההכנסה, המכירות והשיווק של תחום הענן, עם תוספת כ״א הגדולה ביותר ברבעון האחרון. מנכ"ל גוגל, סאנדאר פיצ'אי, פירט את המומנטום העכשווי של החברה. "זהו הרחבה טבעית של כוח המחשוב, מרכזי נתונים ולמידת מכונה," הוא אמר, פיתחנו את זה במשך שנים רבות והם המנוע של השירותים שלנו בענן.

רות פורת, סמנכ "ל הכספים של גוגל, ציינה את האסטרטגיה של גוגל - חשיבות בניית מערכת אקולוגית עם ענן במרכז. "בהתחשב ביכולות הליבה שאנחנו בונים, התשתית הטכנית שלנו, סביבת האבטחה, הלמידה הממוחשבת, הכלים האנליטיים, לדעתנו, אנחנו מתמודדים עם שוק צומח במהירות עם עמודי הליבה הנחוצים כדי לנצח", אמרה פורת לאנליסטים.

גוגל עושה צעדים משמעותיים במהלך 12 החודשים האחרונים, אך עדיין יש הרבה מה לעשות. על פי הנתונים האחרונים של סינרג'י, Google מדורגת בלא יותר משליש בכל אזור; מלבד APAC. בין העדכונים האחרים של גוגל ברבעון היו השקות בפינלנד ובשווייץ ורכישה של כלי הגירה לענן Velostrata.