חיפוש

אמזון הגיעה להכנסות רבעוניות בענן של 6.7 מיליארד דולר

אמזון אינטרנט שירותי (AWS) הגיעה להכנסה רבעונית של 6.7 מיליארד דולר - עלייה של כמעט 10% לעומת הרבעון הקודם וקפיצה של 45% מהפעם מהשנה שעברה.

על אף הנתונים הכלליים של אמזון, שהם אכזבה קלה למשקיעים ולאנליסטים - המניות ירדו אחרי המסחר, לאחר שההכנסות הרבעוניות בסך 56.6 מיליארד דולר החמיצו את היעד של 57.1 מיליארד דולר - AWS ממשיכה להגיע לגבהים חדשים.

רווחי AWS פרצו 2 מיליארד דולר ברבעון האחרון. זה מייצג יותר ממחצית הרווח הכולל של אמזון של 3.7 מיליארד דולר. הרווח הנקי היה 2.8 מיליארד דולר.

בתשובה לשאלה אנליסטית סביב שיפורים של AWS, בריאן Olsavsky, סמנכ"ל הכספים, ציין את הרווח התפעולי. "הרבה מזה מבוסס על ביצועים של מרכזי הנתונים שלנו", הוא אומר, "לא רק עבור העסק AWS [אבל] גם עבור עסקי הצרכנות של אמזון, שהיא הלקוח הגדול ביותר של AWS."

מוקדם יותר החודש, הובילה אמיר הרמלין, מנהלת המוצר לשעבר של גוגל קלאוד, את מדיום ל"בייבי פוסט "כדי

בסופו של דבר, השוק הולך ונעשה יותר גדול והשחקנים המובילים ממשיכים להגדיל את נתח השוק שלהם. סינרגיה מחקרים, חברת אנליסט אשר מזה זמן רב מאז המכוסה בשוק התשתיות, מעמידה אמזון הוא להחזיק קצת יותר משליש (34%) של השוק כרגע, הרבה לפני מיקרוסופט (14%), אשר הגיעה להישגים משמעותיים, IBM ו- Google (שניהם 7%), ו Alibaba (4%).