שירות שיתוף קבצים בענן

 

שירות שיתוף הקבצים של אופק טכנולוגיות היא מערכת סינכרון קבצים מנוהלת ומשותפת המסייעת לחברות לספק למשתמשים שירות מנוהל לניהול קבצים בענן. המערכת משפרת את הפרודוקטיביות של עבודה על קבצים בארגון ואת השליטה על הקבצים הארגוניים.

בעזרת המערכת ניתן לאפשר גישה מרחוק לשירותי הקבצים מבלי לחשוף את הנתונים בצורה מסוכנת. הנתונים נשמרים באתר הלקוח לצורך שליטה מלאה על האבטחה והתאימות ומסונכרים באופן מאובטח לענן.

 

המערכת קלה לשימוש למשתמשי הקצה בעזרת יכולות כמו מיפוי כוננים מקומי, גישה לקבצים בענן כמו קבצים מקומיים, גישה לקבצים מכל מכשיר נייד (טלפון/אייפד/מחשב נייד) ואופציה לשיתוף קבצים בתוך ומחוץ לארגון. ניתן לבצע גם סנכרון מקומי למחשבים ניידים על מנת לאפשר גישה לקבצים ללא חיבור לאינטרנט.

 

המערכת כוללת בקרת גישה מאובטחת - במידה ויש ללקוח שרת קבצים ארגוני, המערכת כוללת מיפוי לרשאות קיימות בשרת זה על מנת לוודא שלמשתמשים ניתנת גישה רק לקבצים שהם רשאים לראות. ההעתק המקומי של הנתונים (במידה ויש סנכרון) הוא מוצפן. ניתן לבצע מחיקה מרוחקת של התקנים אבודים ולהפעיל אימות דו-שלבי לפני גישה לקבצים.

 

אבטחת הנתונים כוללת אופציה לניהול גרסאות של קבצים, הצפנה מבוססת SSL  ו-AES256, ניתן לבצע שחזור קבצים מתאריך ושעה מסוימת, והמערכת גם חוסמת הצפנה של קבצים על ידי זיהוי כופר או תוכנה זדונית והשבתה של התקנים אלה.

 

על מנת לשמור על אבטחה ותאימות המערכת מאפשר ביקורת ודיווח אחרי מי, מה, מתי והיכן התבצע גישה לקבצים. בקרת גרסאות ונעילה אוטומטית של קבצים מבטיחה שלא מתבצע עדכון בו זמנית של קובץ על ידי שני משתמשים. המערכת כולל את היכולות הבאות:

  • שילוב אימות AD, שילוב השראות קיימות בשרת קבצים, מדיניות בקרה, הצפנה בצד שרת ובצד התחנה.

  • מניעת גישה להעתק מקומי של קבצים אם גישת המשתמש נשללת בסביבה, הגנת כופר (חסימת פעילות חשודה), אימות דו-שלבי.

  • חדר נתונים מאובטח לתצוגה בלבד של קבצים לאל הורדה.

  • כונן ממופה לענן מתחנות הקצה, אינטגרציה עם תחנות מק, ניהול נעילת קבצים, גישה מיישומים ניידים, תמיכה בקבצים גדולים, תמיכה ב-OUTLOOK.

  • סנכרון אוטומטית מתשתית ACTIVE DIRECTORY’ , בקרת גרסאות, שיתוף קבצים ותיקיות כקישור אינטרנט, קבלת הודעת כאשר קבצים נטענים/מורדים/משתנים.

 

יכולות נוספות של הפתרון

  • אחסון קבצים בתשתית הענן של אופק טכנולוגיות הכוללת סביבת אחסון עם זמינות של 3 שניות השבתה בשנה.

  • התאמה אישית ומיתוג - ניתן להתאים אישית את הפורטל ואת רכיבי גישה מלקוח Windows ללקוח Mac. תוכל אפילו למתג את iOS ו- Android לשם החברה ולהיכנס עם האישור שלך עבור Apple AppStore ו- Android Marketplace.

  • שילוב שרת קבצים – אופציה לסנכרון שרת קבצים מקומי מאתר הלקוח - פתרון משתלב באופן מקורי עם שרת קבצים ברשת ומאפשר לשמור הרשאות NTFS עד לרמת הקובץ. בדיקת הגישה מתבצעת באופן מקורי ברכיבי Windows.

  • שילוב Active Directory - ניתן לשלב את Active Directory כרכיב המרכזי של ניהול זהויות משתמשים. אין כפילויות של זהות המשתמש בסביבה ותשתית ה-Active Directory היא המקום היחיד לניהול משתמשים.

  • סינכרון לפי דרישה - הפתרון מבוסס על אות הכונן ב- Windows Explorer ו- Mac Finder. שמאפשר סנכרון לפי דרישה .

  • שיתוף פעולה ארגוני - תיקיות צוות עם בקרת גרסאות כולל ניהול נעילות ברמת הקובץ על מנת לאפשר שיתוף פעולה אידיאלי. הפתרון מאפשר גישה, שיתוף וסנכרון קבצי חברה ומסמכים תוך שמירה על אבטחה ובקרה של מחלקת מערכות המידע הארגונית.

  • בקרה – ניתן להשתמש בקבוצות של מדיניות על מנת ל לשלוט בהיבטים שונים של פתרון כגון מי יכול לשתף, איך לשתף ומה לא לשתף.

  • ניהול קל - פורטל אינטרנט פשוט, רב עוצמה לניהול משתמשים, מדיניות, התקנים ושיתוף פעולה בצוותים. בנוסף פורטל האינטרנט.

  • האצלת ניהול - כדי להקל על הניהול ניתן לקבוע נציג ארגוני לניהול משתמשים ושיתוף ארגוני.

  • גישה לקבצים -  מנהל הקבצים של פורטל האינטרנט מיועד הן למחשוב שולחני והן למחשוב נייד. לקוחות ניידים קיימים  עבור iOS, Android, Windows Phone ו- BlackBerry.

  • סוכנים לגישה – המערכת תומכת בתחנות קצה וניידים מסוג Windows/Mac.

  • סנכרון קבצים משרת מרוחק - תכונה הייחודית של סנכרון שרת הקבצים לשרת שלנו, אשר מגשרת שרת קבצים מרוחק כגון Windows 2003, 2008 עד 2012 לסנכרון קבצים מרכזי.

 

עבור משווקים המערכת גם כוללת את היכולות הבאות:

  • מיתוג משווק – ניתן להשתמש במערכת הניהול כדי לבצע  Branding לממשקי אינטרנט, לקוחות שולחן עבודה, לקוחות ניידים עם לוגו שלך ותמונות.

  • ניהול לקוחות – ניהול לקוחות, הקצאת רישוי ונפח אחסון.